Entree

1. Is de naam van het paviljoen goed zichtbaar op het pand? (Vlaggen,ramen ect.)
2. Is het pad naar de ingang van het paviljoen schoon?
3. Staan er prullenbakken bij de ingang van het paviljoen?
4. Is er een asbak/sigarettenbak bij de ingang?
5. Hoe schoon is het rond het paviljoen ? (straal van 25 meter)

Strandpaviljoen

6. Werd u vriendelijk ontvangen bij binnenkomst? (0 indien n.v.t.)
7.  Zien de medewerkers er netjes en verzorgd uit?
8.  Wordt u tijdig opgemerkt als een nieuwe gast/klant?
9.  Staat er duidelijk aangegeven waar de toiletten zijn?
10.  Zijn de toiletten schoon, netjes en verzorgd?
11.  Is er gelegenheid om uw handen te drogen op het toilet?
12.  Is een toilet aanwezig voor mindervalide?(Rolstoel)
13.  Zijn de waterbesparende maatregeling of wordt het zeewater gebruikt? (Waterloze urinoirs, sensorkranen)

Eten/Drinken

14.  Zijn de gerechten duidelijk omschreven? Bijvoorbeeld: Zitten er bijgerechten bij het hoofdgerecht?
15.  Staan er vegetarische lunch-, voor- en hoofdgerechten op de menukaart? (cijfers)
16. Staan er  biologische of fairtrade (streek)producten op de menukaart?
17.  Kan er uitleg gegeven worden over de dranken? Bijvoorbeeld verschillende soorten koffie,bier of wijn?
18. Is er een allergenenverwijzing op de kaart aanwezig?
19. Is de menukaart duidelijk/overzichtelijk?
20. Worden de drankjes op juiste wijze geserveerd? Bijvoorbeeld schone glazen, etiket naar voor, een viltje onder het glas?
21. Wordt er een koekje geserveerd bij de koffie? Zo,ja is verpakt?
22. Wordt de koffie geserveerd met melk en suiker ernaast? Zo,ja is verpakt? (papier,plastic)
23. Nadat u de bestelling heeft doorgegeven, wordt deze dan door de medewerker herhaalt? (zodat misverstanden worden voorkomen?)
24. Zijn er verse ingrediënten gebruikt? Geen bruine randjes aan de sla, uitgedroogde komkommers of tomaten, etc?
25. Welk cijfer geeft u aan gehele maaltijd? ( Smaak, presentatie, uitzicht)
26. Hoe was de temperatuur van de maaltijd?

Strandpaviljoen/Terras

27. Wat is uw indruk over de bediening?
28. Wordt tijdens het maaltijd gevraagd of alles naar wens is? (ja/nee)
29. Stimuleert de medewerker de verkoop? Koffie, wilt u daar een gebakje bij? Glas bier of wijn? Wilt u daar een kaasplankje bij? (Upselling / crosselling)
30. Is de muziek passend bij de concept van Strandpaviljoen?
31. Hoe vindt u de aankleding van het paviljoen? (geef cijfer)
32. Wat is uw indruk van het terras buiten? (geef cijfer)
33. Is de doorgang op het terras ook begaanbaar voor rolstoelen en kinderwagens?
34. Is het (gehele) paviljoen kindvriendelijk? (Denk aan val van hoogte, uitstekende spijkers, vuurkorf, etc.)
35. Is het terras schoon? (Ligt er geen plastic van koekjes, servetten en sigaretten peuken op de grond?)
36. Zijn er op het terras asbakken aanwezig? Zo ja, zijn ze schoon of op tijd geleegd? (ja/nee/n.v.t)
37. Zijn er op het terras afvalbakken aanwezig?
38. Zijn de afvalbakken op het terras (indien aanwezig) overvol of worden deze op tijd geleegd? (ja-nee-n.v.t)
39. Zijn er parasols beschikbaar of zijn er schaduwplekjes?
40. Zijn de stoelen en tafels op het terras schoon?
41. Worden mensen attent gemaakt op het schoon houden? (bijvoorbeeld een bord of een poster)
42. Zijn er afvalzakjes beschikbaar om mee te nemen?
43. Heeft u drinkbakjes voor honden gezien?

Afrekenen

44. Klopt de rekening?
45. Kan je de pinbetaling aan tafel voldoen?
46. Is het een pinapparaat geschikt voor contactloos betalen?
47. Is er een mogelijkheid om fooi te geven? (contact- digitaal )
48. Hoeveel bedraagt de totale rekening? (graag foto maken en sturen)
49. Kan er digitaal besteld of betaald worden?
50. Kunt u een cijfer geven voor geheel bezoek? (cijfer geven)